tisdag 3 mars 2009

i am gonna shine

Ligger och väntar på room service.. beställde lite frulle att knapra på innan vi beger oss ut för ännu en shopping runda och bio.

Har märkt att det är rätt svårt att prata svenska.. blir mer svengelska. typ "jag behöver inte moppa alla flooren" eller "imorn ska jag weara sandaler" eller som när mamma fråga om jag inte skulle ha lite makaroner, "nej jag är full".
måste bara säga, jag såg snyggaste killen på jorden igår när vi va ute. alltså jag skojar inte, jag har aldrig sett en så snygg kille i hela mitt liv förut.. helt otroligt.
aja det var allt för nu.. ciao

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha nördo , du får börja svenska 2 när du kommer tillbaka till sverige... hur såg pojken ut då ?

Anonym sa...

Åh vad härligt allt låter! :D

Anonym sa...

sv madssss: "klapp klapp" skoja haha, saknar dig med hörru, det går fort och snart är du hemma:o med flytten går det braaa, vi packar för fullt och nu får vi endast diska för hand för sandra och andreas kommer och hämtar diskmaskinen i helgen buuhu
eeeeeeeeh nej:s jorå det ska väl bli kul hihih :D

Mirry sa...

Så snygg blogg du har!

Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

Zaraaa sa...

Haha angående din kommentar på mitt inlägg om en kille i klassen :D tänk dig en av de muppaste och töntigaste i klassen och sen tänker du på motsatsen till flickvän :D hahaha

Camilla sa...

men nu får du väl fan uppdatera! :))))))

emma sa...

GRATTIS!!!!