tisdag 9 december 2008

Morsning dårar :)

Jag är tillbaka igen. Två gånger på en månad! det är helt otroligt.
Och nu inser jag varför jag inte har skrivit så ofta...finns inte mycket att skriva. klippte mig i lördags. det blev helt ok. Färgen ä inte riktigt vad jag tänkt mig, men den går att leva med. :) fast just nu är jag dock cäldigt irriterad på sheluggen jag skaffade. Jäg er inte van vid den ä och den hänger i ögonen och kilar o grejer. i lördags var det en kille som voldacte sin bil utanför vårt hus. han körde fort som fan och trodde han såg en katt eller nåt på vägen så han svängde åt sidan ochbilen voltade typ 3 varv. trots att bilen var så jävla mosad att brankåren var tvungna att använda sina supermaskiner för att få ut han så försökte idioten köra i väg. samliga människor kan man ju undra om dom föddes utan hjärna. mm i dag ska vi äta löksoppa (tro det eller ej, en av mina nya favoriter)
jaja det var väl allt för den här gången. PUSS
PS! 14dagar kvar till lov och 17 till jul :) Wiho

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah vilken jävel!

Anonym sa...

fortsätt med detta, och du hörde att du skulle ta och flytta vidare sen? :D spääännande ju

Anonym sa...

vi är stolta över ditt bloggande ! slutar du får du en smäll...