måndag 19 januari 2009

untitled

godmorgon. eller lunch. åt just frukost, ägg, bacon och toast. gott. sitter nu o kikar på bring it on på tv. var ett tag sen jag såg den. i lördags följde jag med min vän till vegas. vi shoppade lite, gick på bio, såg bride wars, och käkade på olive garden. riktigt jävla gott!
här om dagen köpte jag nya mjukvaran (?) till min ipod och självklart så raderades all min musik så jag har nu 80 skit-kassa låtar att lyssna på. har iallafall spel på den...
om en månad och 6 dagar kommer min mamma :) längtar..
känner mig lite krasslig faktiskt. har idag och imorn ledigt så man kan tare lite lungt iallafall. skönt.
det är frustrerande att gå upp i vikt. har inte en enda bh som passar längre! får shoppa lite nytt när mamma kommer ut, ska bo i vegas nån dag då. har iallafall bestämt mig för att gå bort allt när jag kommer hem.
vädret här är underbart! vår-väder på hög nivå. typ 15 grader och sol varje dag. trallar omkring i tshirt om dagarna =)
okej orka... hörs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

woho she did it :) du kan dock inte vara krassligare än mig , döda mig snälla... när vare du fick reda på flygdatum hem ?
saknar dig , inte ens fem månader tills du kommer hem nu :)
fett kul vi ska ha !

Anonym sa...

Sv: Haha tack madddde!

Anonym sa...

fan vad nice ;P fryser i hjäl här i snön..

Anonym sa...

Mamma längtar också......
Så otroligt mycket