tisdag 4 augusti 2009

Hope is such a waste

hard work work. nu är det bara 8 jobb-dagar kvar, det ska vi nog överleva.
tog en sväng ner på stan efter jobbet idag men jessica. köpte jeans, en tröja och större töjningar, åttor. ont gör det nu men vill man va fin får man lida pin..elle?
jag har blivit attackerad av myggbet, har typ 10 myggbett minst på varje ben. drygaste!
nu ska jag måla mina små naglar, goodbaj!

Ps. Frida.. Vi vet att du har en egen dator, vi vet att du har internet.. Du har noll ursäkter så du får fan ta o uppdatera bloggen lite oftare! Puss pårej.

2 kommentarer:

frida sa...

haha forlat... jag ska uppdatera , imorgon kanske :D
skicka kort pa din nya harfarg vettja !

matilda sa...

ellerhur frida är förjävla seg alltså.

men nu har jag fått fart på henne :D *evil smile* ala http://www.grimmemennesker.dk/data/media/1/425636_large.jpg