torsdag 13 augusti 2009

i forgot to say out loud, how beautiful you really are to me

okej jag är ju ingen hejare på det här med att blogga som ni kanske har märkt?
inte mycket som händer här i livet.. jobbar på. sista dagen imorn, grymt skönt!
igår umgicks jag med gidde-tjejerna. vi käkade på spicy sen drog vi till pluto en stund, det var trevligt.
och nu har vi äntligen bokat resa! :D den 26e åker vi till turkiet. längtarrr!
kikar även runt på flyg till usa, är så jäkla sugen på att boka men ska vänta tills jag har fått min lön iallafall. fan det kommer bli så grymt!
Nästa vecka ska jag till skolan och fixa ledigt och så, ska även se vilken klass jag ska börja i. Blir säkert tvåan.. Då får jag ju iallafall åka och se när Frida graduatar:D
Nu ska jag nog dra på några desperate housewives avsnitt och krypa ner i jessicas säng.
Puss

2 kommentarer:

frida sa...

nar vare du far din lon ? :D langtar tills du bokar , da kan vi borja planera varan road trip ocksa :D

zzzzara sa...

uh uh, alanya :D