söndag 4 maj 2008

happy b-day.

idag fyller jag år :) hurra för mig. vaknade vid nio då mamma, martin och tessan kom in med frulle på sängen. klev upp och städade lite, martin bjöd på pizza till lunch, sen vid tre kom frida och vid halv fyra kom resten av gästerna. mycket trevligt...
valborg var skoj :) säger bara HAHAHAHAHAH!!! fan va lurade zara och ellie blev! hahahhaha. vi körde våghals och då fick jag ett kort där det stog typ skicka ett sms till två personer där det står "om polisen frågar vad jag gjorde inatt mellan 00.30 och 1.30 snälla säg att jag var med dig! berättar mer sen" får då tillbaka sms där det står typ Vad har du gjort nu då? jag: hahahahha skoja bara! dom: vafan jag blev ju asrädd! (typ) hahahah det va dökul:D
fredags gick jag på bio med markus, jessica, martin och janne. riktigt trevligt (martin bjöd:D han är en snäll typ den där martin). vi såg iron man, den var faktiskt bra. trodde inte det eftersom jag vanligtvis inte gillar sån typ av film men den var somsagt helt okej :)
imorn är det back to school. hurrrrrraaa! not. kan ju trösta sig med att det faktiskt bara är en ynka månad kvar till sommarlovet tar över, det kan man hurra för på riktigt :D
justja, tapetserade min vägg igår äntligen. nu är mitt rum väldigt rosa, men that's how i like it :D kan ju bara säga också att FAN va drygt det är att tapetserna, never again. döjobbigt...
men nu mina vänner ska jag och äta, mormor och morfar är här för att fira mig också så jag ska väl vara lite social med dom.
PUSSS&KRAM

1 kommentar:

Ellinor sa...

Amen orka va dej määdd xD