söndag 18 maj 2008

Helgen.

fredag var ungefär gossip girl, guitar hero med pappa, gossip girl, hockey och gossip girl. trevligt. lördag blev filmkväll hemma hos frida, också mycket trevligt :)
nu sitter jag här och äter äpple och dricker coca cola (som för övrigt är det godaste som finns i heeeeela världen, cola alltså) med min vovve, som äntligen har klippt öronen. såg ut som ett miffo innan men nu är hon faktiskt rätt söt:P
på onsdag blire stockholm :) åker dit vid ett då ska vi träffa teres en stund sen vid fem äre ef-möte. håller på 4 timmar, undra vad dom ska snacka om så länge? men det ska bli kul iallafall.
jag är döööösugen på att shoppa. önskar att jag vann några miljoner på nåt skraplott ellet nåt sånt.
aja, nu ska jag nog kolla på en film tror jag :) GOODBYE

Inga kommentarer: