måndag 5 maj 2008

svenska.

jag har svenksa nu. vi ska göra klart våra rester. how fun! men jag måste göra klart det så jag får g, annars blir det ej kul.
hungrig är jag också, dösugen på donken. mmm
och jag är ensamhemma tills på torsdag, alla som vill är välkomna! (obs! skoj) nej men frida ska väl komma på tisdagen annars blir det nog lungt...
orka att jag måste ta bussen hem till pappa och sen cykla där ifrån hem till mamma, får se om jag ens orkar göra det. kanske göre imorn istället. eller nån annan dag...
jag sitter här och vet knappt vad jag skriver, orkar inte göra nånting. hablahablahablahabla.
att jag aldrig kan låta bli att sjunga också, olika låtar, eller nej olika meningar från låtar varje dag. idag är det: we can't rearrange you can never change me say goodbye nothing i say can change your mind cause i can't stay tomorrow i'll be on my way so don't expect to find me sleeping in my bed cause when you wake up i wont be there. okej kanske inte bara en mening men aja. orka att jag bara sitter är och babblar strunt, nu slutar jag skriva.
herrrråp

ps. ser ut som ett jävla fylle-inlägg, typ att jag va döpackad när jag skrev det...

Inga kommentarer: