torsdag 28 augusti 2008

bonjour kids

i fredags var det da valkomst-"fest" for alla utbytisar har i pahrump. ca 15 st med deras familjer o sant.. riktigt skoj var det :D badade, akte trampbat, korde volleyboll, grillade och lite annat smatt o gott. fick ett blamarke pa benet dock fran nar seth (en av utisarnas vardbror) puttade i mig fran baten. iallafall sa var det trevligt.
nasta helg ska alla utisar fran vegas omradet och campa torsdag till lordag, typ 60 st blir vi tror jag. det ser man ju fram emot! :D denna helg blir det nog bara ta det lungt vid poolen med marianne dock. kan ju vara trevligt efter forsta veckan i skolan. (bara for jag ar ledig pa mandag&tisdag:D hihi, labor day eller nat)
iallafall sa har ju skolan borjat. an sa lange ar jag mest med andra utbytesstudenter men en o annan amerikan har man ju snackat med ocksa... sen ar det ju faktiskt bara 3e dagen an sa lange. tyler fran min amrican literature sa att han ville flytta till sverige efter jag berattade om min skola. haha. men jag trivs bra, ar nojd med alla klasser ocksa och sa..
nu ska jag ta mig en dusch o sen kika pa project runway.
smell ya' laterrr!

13 kommentarer:

Anonym sa...

ja du verkar ha de bra iaf:)
btw tack för kortet:D

Anonym sa...

de va kul o prata i telefon :) längtar tills ja åker o hälsar på dig ! fortsätt ha kul som fannn :D
o justja , imorrn ska jag skicka böcker , så då kommer dom väl nästa vecka kanske :) eller veckan efter. miss u

Anonym sa...

Va klockan 04:08 lr varen 06:08 hos dig när du uppdaterade? Kan ju va bra att veta när man kan ringa utan att väcka dig - hehe
Skönt att du har det bra iaf, men jag har ett litet förslag.
Om du stiger upp en kvart tidigare varje morron så hinner du uppdatera bloggen varje dag!! Bra va?
Puss o kram,, Pappa

Anonym sa...

precis madde , kliv upp lite tidigare o uppdatera om gårdagen :D hihi

Anonym sa...

HAha,berättade du om bauer?:P

Anonym sa...

Ja det låter som du har det bra:) Härligt.
Men jag håller med övriga talare, kliv upp lite tidigare:D
Puss o kram. Mamma

Anonym sa...

ÄLSKAR när du uppdaterar madde :) alltid lika kul! synd bara att man måste vänta så länge på alla inlägg :(

Anonym sa...

UPPPPDATERA MADDE!!!!!

Anonym sa...

Hallo over there! Nu vet vi hur du har haft det fram till den 28 augusti och det verkar ju vara super bra. Men hur är det nu...
Här på lilla Viggeby hemma i svealand regnar det så din kära mor och jag är tvungna att ta ett brake i målandet och dricka lite vin, vad skall man annars hitta på i blötan.
Inger hälsar så gott och undrar när du tänker höra av dig nästa gång. Stora kramar från oss på Viggeby/Moster Bettan

Anonym sa...

Hej Madde!
Idag på dagen kom jag och tänka på dig och att du är i USA. Hur har du det? Mamma hälsar också så jätte mycket.
Sköt om dig !

JESSICA MOLIN sa...

madde jag beodrar dig att köpa hem skor till miggg, lots of pumps:):):):) i know you love me

Anonym sa...

Madde nu får du fan ta och uppdatera!

Anonym sa...

madde för sjutton, nu får du ta och uppdatera lite oftare :D vi saknar dig dödsmycket här hemma och räknar månaderna tills du kommer hem! Puss på dig