fredag 22 augusti 2008

familj-antligen...

ja jag har da antligen fatt en permanent familj. dom at jatte snalla. flyttade in i sondags sa jag har inte bott har sa jattelange an.. men dom har en pol och jag har ett eget rum och sa sa allt ar bra :) dom har tre barn, tva, fyra och tolv.
igar var jag vid den allmana poolen har med massa andra utbytisar, det var trevligt. vi spelade volleyboll och at glass o sant =)
pa sondag ska vi till vegas och shoppa klader infor skolstarten, yay. jag alskar shopping!
och sen pa mandag borjar skolan, jag kommer ha historia, amerikansk litteratur, art (typ som bild tror jag), keramik, franska och sen nara fler som jag inte kommer ihag.
justja, kopte amerikans mobil idag ocksa! bra att ha.
heheeee
orka dethar heerrrap!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hur ser mobilen ut då ? :) hihi. ja fattar inte att sommarlovet är slut så snart , men de är väl bra för då betyder de att du kommer hem snabbare mohaha !

Anonym sa...

ÄNTLIGEN skriver du ;D vad är det för mobil du har köpt dej?

Anonym sa...

Åh, du verkar ha skitkul!