onsdag 13 augusti 2008

im back!

eftersom att alla djur dar hemma blev sa forbannade sa kande jag att jag skulle vara snall och uppdatera sa att ni inte bli uppatna...
men jag har det bra har borta =) har nog fatt en familj nu som jag troligtvis kommer flytta till på fredag. fast jag kommer bo i pahrump (typ en timme fran vegas) men jag tror dom flesta som bor har aker in till vegas da och da sa det ar ju bra. sen har jag lart kanna narga utisar har ocksa som jag kommer ga pa samma skola som sa det ar ju bra :)
varmt ar det ocksa! var och badade igar och brande mig i ansiktet, skont ar det!
idag ar jag hemma hos en norsk tjej som heter marianne. lisa och bob (som jag bor hos for tillfallet) skulle halsa pa hennes syster pa sjukan sa vi ar har for dagen, vilket ar bra for nu kan jag ju uppdatera :D dom har namligen inget bredband dar borta sa det ar aldelses for segt for att jag ska orka uppadatera...
ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer :P
men jag saknar alla dar hemma (till och med carmen)
PUSSS&KRAAAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN:D Hahah "till och med carmen".

Anonym sa...

jag saknar dig som fan !

Anonym sa...

haaaallå madde mera inlägg föfan. saknar dig som ett as