torsdag 10 september 2009

i sat beside you and became myself

Fredag imorn.. Går till fyra men sen är det helg.
Idag däremot har jag varit ledig, grymt skönt har det varit. Promenerade till ica haga med jessica och cpcarmen för att hämta ut jessicas fula skor som hon hade beställt. När vi kom hem slappa jag ett tag sen pallrade jag mig ner till skolan för ett snabbt möte med Louise. Nu är mitt schema iallafall helt klart, slipper ha naturkunskap i tvåan, tar det i trean istället.
Sen blev det en fet godispåse, film, spicy, idol och mer godis. En tjockisdag med andra ord.
Nu skulle jag egentligen behöva sova men jag är helt hyper. Får försöka lägga mig ner med ipoden och min nya älskling Josh och varva ner. Eller så kan jag tracka jessica genom att kasta grejer på henne medan hon läser.. ja så får det bli. Herråp

2 kommentarer:

frida sa...

aaah myskvall ! jag vill ha en san !

jessica sa...

störd unge, du älskade mina skor erkänn du vill använda dom jäääämt! peace cpunge