söndag 13 september 2009

this is the day i make you mine

helgen har varit skön. Fredag tog jag det lugnt med jessica, vi kolla på idol och åt gurka och morötter med dip.
På lördagen kom slynorna hit och vi åt tacos och babblade på natten lång.
Idag har jag inte gjort nånting. Förutom att jag mamma och tim åkte hem till mattias och åt lite och så.
Ja mycket mer än så har inte hänt, förutom att jag har färgat håret. Väldigt rött är det. Men jag gillar det.
Imorn är jag ledig, skönnnnt ja! Har ju bara en vecka kvar i skolan nu innan det är dags för fem veckors praktik. Fyfan. Får se hur det går, om jag hittar nån praktikplats ens. Återstår att se bara. Lite panik har jag nog iallafall.
Längtar iallafall fortfarande till julen. Har till och med gjort en jul-spellista på spotify. (jag vet jag är en nörd)
Mer jul, ge mig mer jul!

2 kommentarer:

Camilla Andersson sa...

det var mys! och maddde, du är fan kåt i julen!

Anonym sa...

du är en slyna :S:O ps. jag är anonym!