torsdag 3 september 2009

Life is what happens while you're busy making your excuses

Hemma från turkey! Riktigt jävla kul hade vi. Förutom att jag har blivit sjuk då. Eller alla va fan sjuka. Zara startade sen tog Sandra och jag över. Men det gjorde inget. Kommer väl upp några bilder nångång i framtiden kanske..
Idag var det skola. Eller åkte ner en stund efter lunch för att hämta datorn. Är ju som sagt inte helt kry så det kanske inte är världens bästa idé att sitta där hela dagen. Skitdrygt är det. Imorse när jag vaknade kände jag mig mycke bättre och tänkte hurra jag börjar bli frisk men sån tur hade jag ju inte. Nu är det fan ännu värre. Får se om jag åker till skolan imorn.
Fick iallafall som jag sa min älskade datorn idag! Nu kanske man kan fixa till bloggen lite grann..
Nu blir det iallafall att smocka godis och kanske kolla lite vänner.