måndag 7 april 2008

7 april

måndag idag, ny vecka. vi har apu-vecka denna vecka så det är rätt skönt. vi ska göra en egen film och den ska handla mobbing typ :P våran film heter HORAN!, hehe fint namn jag vet ;D
slingade håret igår.. det blev helt okej även om jag själv kanske inte ser så jätte mycket skillanad:P lägger väl upp en liten bild, har en där jag ser lite halv sur ut med dubbelhaka med det gör inget ^^
nu har vi ändrat oss igen så det blir kanske hultsfred i sommar istället för peace & love (inte helt säkert dock men jag hoppas som fan på hultsfred eftersom mina favourites simple plan ska dit:D kärlek till dom:), men vi får väl se...
sen ska väl zara och sandra komma och hälsa på mig i vegas också:D vore riktigt skoj om det blev så, hiihi.
obligatoriskt förberedelsemöte hos ef 21 maj (egentligen ska jag gå på 15 juni men jag ska byta), ska bli riktigt skoj faktiskt :D
imorgon blir det filma mellan 9.15-12.15 sen sluta sen ska jag väl eventuellt vara med frida, det hoppas vi på :) PUSSS!

1 kommentar:

fridajackson sa...

gubben då , men det syns ju mer i verkligheten (om jag minns rätt)