onsdag 23 april 2008

great day.

idag har verkligen varit en bra dag! man vaknar, vädret är på topp. första tanken är såklart "kul att sitta i skolan till klockan fyra när det är så fint väder", men så kommer man till skolan och weronika säger att våran eftermiddagslektion är inställd för att jakob är sjuk. Hallelujah moment säger jag bara!:P när vi då slutar vid tolvtiden tar jag och zara den vanliga rundan förbi donken (vi borde få rabattkort där snart för vi går dit så jävla ofta, ett under att jag inte rullar) och köper kaffe och paj och sätter oss och steker i solen. när fikat är slut går vi som vanligt till gina (där vi också är ungefär varje dag:P) och kikar... och dra mig baklänges så hittar man ett par jeans för 29 kr (okej dom satt inte supersuper på mig men 29 spänn var dom lätt värda!), två hallelujah moment på en och samma dag. kan det bli bättre eller? nu sitter jag och glassar på balkongen. det är lyckliga tider...

ps. en sång eller nåt för alla dom som är sjuka på en dag som denna (sandra), det kan inte vara lätt...

1 kommentar:

Anonym sa...

ooooooooooooh :(:(:( jag har missat masssor med kul nu!