tisdag 1 april 2008

skönt

kom precis hem. har flängt runt som tusan idag känns det som :P vaknade lite sent idag och hann inte gå till skolan så jag tog hojjen, och tur var det! när jag kom till skolan så upptäckte jag att jag hade glömt min spruta hemma så jag var tvungen att hojja hem och hämta den, han vara i skolan ungefär en halvtimme, när jag kom tillbaka hann jag bara gå in och hämta ellie sen var vi tvungna att gå till um. tog min spruta och det gick finfint... sen drog vi tillbaka till skolan. där gjorde vi en reklam för en väckarklocka. "V800 SUPER EXTRA, så bra att den väcker hela grannskapet!" joru det är grejer vill jag lova ;D slutade klockan 12.15 och då promenerade jag och ellie till solstudion för att sola oss lite men det visar sig att jag inte har något kort så vi bestämmer oss för att gå till badet och sola där istället, men när vi nästan är framme så vill ingen av oss sola längre så vi lägger oss på en gräsplätt precis vid vägen, slänger upp datorn och sätter på lite musik och ligger där och softar ett tag :) det var trevligt men jag tror vi fick lite blickar, haha. efter det kilar vi ner på stan igen och jag väntar med ellie tills hennes kompis kommer och då gick jag till skolan och hämtade min cykel och hojjade hem igen och här är jag nu :)
idag är det kanonväder igen!:D vår på riktigt mina vänner, körde till och med med solbrillorna idag för första gången i år.
måste ju bara säga att dom har så sjuuuuukt mycket snygga klänningar på asos, har blivit kär i jätte många:P
nu ska jag packa upp lite sen när mamma kommer ska vi eventuellt sticka till hälla en snabbis innan vi åker till markus och efter det kanske yoga.
Laterrrr!;)

måste ju bara berätta om mitt lilla aprilskämt haha :D smsade frida och skrev; vi har fått brev från ef. man har fått reda på vilket camp man ska till!!!:D hon svarar då ungerfär såhär; ååååååh!:D:D vilket fick du? du måste åka hem till mig och kolla i min brevlåda!! snälla!(hon är i trysil) hahaha då skrev jag; hahaha! april april! hahaha frida: men ååh fan va taskigt jag skrek ju av lycka!:O
hahahah jag fick mig verkligen ett gott skratt :D

1 kommentar:

Ellinor sa...

Haha skoja inte, klart vi fick fett med blickar men vadå, de va ju ashärligt!