tisdag 22 april 2008

härligt.

skön dag både idag och igår. igår var vi och kollade på någon utställning på förmiddagen och satt ute i solen och löste nåt fall på eftermiddagen. sen gick jag och jessica ut och gick en timme på kvällen, min vanliga runda, galet långt tyckte jessica :P
idag var ännu härligare. vi satt och lyssnade på nåt band (och satt vid bdb/kollade på kläder) till ca tjugo i tolv sen fick vi sluta. efter det gick jag, zara och sandra till donken och köpte fika (eller zara och sandra köpte fika inte jag:P) sen satte vi oss på en bänk i solen och softade lite. efter det tog vi en snabbrunda på stan och kikade på lite skor. skor är verkligen bland det bästa som finns :D vid kvart i ett drog jag mig hem och tog en sväng i skogen med carmelita. hon är verkligen vääääärldens segaste hund, typ ett steg i timmen och minsta lilla hinder så stannar hon och blänger på en. nästan så man vill strypa henne med kopplet, men då skulle pappa&anneli bli så arga så jag tror jag avstår. nu sitter jag här och funderar om man ska käka lite lunch kanske. eller ta med sig doggen ut igen och sätta sig i solen? vi får se vad som händer och fötter...
seeeeeyah

Inga kommentarer: