söndag 20 april 2008

Sommar i Västerås.


Idag är det sommarväder, inte vårväder, utan sommar. Hur skönt som helst med typ 28 grader i solen. På en sån härlig dag kan man ju såklart inte sitta inne och häcka så jag och jessica promenerade ner på stan, köpte en chokladmilkshake på McDonalds och gick vidare till hamnen där vi köpte glass på kajens fik eller nåt sånt där becca jobbade. satt och dinglade lite med benen över vattnet en stund innan vi promenerade tillbaka till stan för att äta lunch. det blev wraps på cornetto bar, sjukt gott :) efter käket begav vi oss hem igen. är helt underbart väder och på hemvägen blev det så varmt så att jag var tvungen att gå i t-shirt (annars hade bara en tunn cardigan på mig men ändå). hoppas det aldrig blir kallt igen<3 nu sitter jag på balkongen med bärbara. riktigt skönt ska jag säga.. tror jag ska kolla på nån film eller så. Laterrrr

Inga kommentarer: