onsdag 2 april 2008

hälla

idag var jag supertrött imorse, kunde i få upp ögonen:P hann upp i tid iallafall och pallrade mig iväg till skolan och hade engelska i tre timmar. vid lunch drog jag hem för jag mådde piss.. var hemma och vilade på eftermiddagen och när mamma kom hem vid fem mådda jag bättre så jag följde med henne till hälla för lite shopping. det blev en lång, kortärman grå cardigan från H&M och en svart och vitrandig t-shirt från lindex. trevligt trevligt. kom hem vid halv nio och då käkade vi och jag kollade på top model och nu är jag här.
för alla som är intresserade är det endast 107 dagar kvar tills jag åker till usa! :D mindre och mindre för varje dag som går ;) logiskt! sommarlovet = 63 dagar, det är lite!
nej, nu blir det nog ligga och lyssna musik tror jag :)
Godnatt!

Inga kommentarer: