måndag 14 april 2008

underbara sverige.

låt oss alla ta en minut och tacka någon högre makt för att vi blev födda i sverige, allt är ju så underbart här... särskillt vädret! not. skulle ut med byrackan på lunchen (blir såklart min uppgift eftersom jag är ledig) så jag kikar ut genom fönstret för att se om det regnar så jag behöver paraply? nope, tur tänker jag. jag tar hunden och går ut, när jag kommer ut så regnar det fortfarande inte, men efter ungefär 2 steg så plopp! droppjävel på näsan och såklart så börjar det rengna! bara att dra upp luvan och fortsätta gå för orka gå upp för att hämta paraply när man ändå inte ska så långt. så jag går där i regnet och när jag närmar mig dörren igen, tror ni inte det slutar regna eller? vad har vädergudarna emot mig? och nu när jag tittar ut är himlen fan blå och solen lyser. orka detta, skönt att dra till usa i sommar och lämna schizo-sverige behind ett år.
anyways, jag var faktiskt jäkligt duktig imorse må jag säga. klev upp kvart i sju för att gå ut och springa med frida (det blev tidigt för att hon hade skola sen om nån undrar). känner mig sjukt duktig, plus att det blir friskis ikväll sen också. heja!
nej ni, nu ska jag försöka plugga lite till. går ej så bra dock...
Laterrrr!;)

ps. sluta skrik!

Inga kommentarer: