onsdag 9 april 2008

bajs

dagen började med att jag vaknade upp och kände mig lite krasslig så jag tog mig ett bad och gjorde en kopp te innan jag gjorde mig iordning och tog bussen till skolan. och idag kunde jag faktiskt ta bussen utan dåligt samvete med tanke på att vädret helt enkelt är PISS! snö/snö-regn är inte aprilväder. jaja jag kom till skolan iallafall, blöt, och nästan direkt så kilade vi över vägen till LO, nåt fackförbund, där dom berättade lite om jobb och så. Sen gick vi tillbaka till skolan och skrev CV/personligt brev som vi senare skulle ha med oss till nån jobbmässa. Lunch, stekt potatis (god som fan var den!:p) med pannbiff. Gick en sväng till gina tricot också där dom hade bikinisar för 15:-/delen så det fick bli en vit med svarta prickar till samlingen... Efter lunchen tog vi bussen till den där jobbmässan i Abb-arena. Så jävla ovärt med tanke på att alla jobb jag såg krävde nån jävla utbildning. så vi snabbade oss med uppgiften vi fått och drog sen. haha en jävel flörtade med zara. uppgiften var att ställa 5 frågor till olika företag och en av frågorna var "bör man ha några speciella kläder när man ska på anställningsintervju hos er?" så ställde hon den till nån då och han svarar; ja så lite som möjligt;) hon ba uuh? sen han ba nej nej skriv inte det. cp:P iallafall så drog vi därifrån sen. bussen hem, glo på tv, göra ingenting, laga mat, babbla tlfn med frida och nu ligger man här igen. imorn natt kommer mamma hem. trevligt trevligt. Nu ska jag sova Puss på er.

Inga kommentarer: