måndag 31 mars 2008

jaha, kom hem från skolan för typ 20 minuter sen... idag gick jag både till och från skolan :D känner mig riktigt duktig :) + att det blir friskis ikväll också.
idag gick brandlarmet på skolan, och det fick vi reda på på mail bara för vi inte kunde höra det eftersom det bara gick ute i sjumilaberget :P haha orka...
imorgon blir det skola 9.15, um för spruta 10.15, sluta tolv sen stan en snabbis och sola med ellie, sen hem, sen ska vi väl till markus och fira han eftersom han fyller 22 år. grattis till han :D ett riktigt jäkla aprilskämt:P sen blir det väl eventuellt yoga om man hinner, fullspäckat schema hela dagen :P
alltså jag längtar så jäääääkla mycket till sommaren och usa så det är helt sjukt! jag vet inte vad jag ska ta mig till :P hittade min värdmamma på my space igår, och mina värdsyskon (dom som inte bor hemma) skoj skoj:) det är jätte många som börjar få familjer nu, det är superkul att läsa om :D justja jag skickade ett mail till csn idag och frågade varför man inte får studiebidrag när man pluggar utanför norden. tycker det är lite irriterande:P haha
jaja vi höres
Laterrrrr!;)

Inga kommentarer: