torsdag 20 mars 2008

torsdag.

jahapp, vaknade först klockan halv sju idag och ringde och väkte frida (fast hon var redan vaken:P). sen somnade jag om och vid åtta ringde det nån jäkel från um och väkte mig och skulle boka om nån tid för en spruta, och efter det så kunde jag inte somna om så jag käkade lite frukost och kollade på lite vänner avsnitt...

Det var så fint väder imorse så jag tänkte att idag ska jag ta mig en promenad men såklart så har det blivit molnigt nu så jag har ingen lust längre, får se om det blir nåt :P

Såg trailern för SATC the movie igår, Fyfan va bra den verkar! längtar tills den kommer ut :D

...och nu när jag kollar ut genom fönstret så ser jag att det har börjat snöa igen, wtf är det här?? orka att det har snöat som fan hela den här veckan.

Jaja, ikväll blir det yoga och imorn hade jag tänkt fråga frida om hon vill sola med mig.

hadetbraaaaa, laterrrr! ;)


Inga kommentarer: