onsdag 26 mars 2008

vår :)

idag är det riktigt mysigt vårväder ute :D kanske lite kyligt men det är iallafall soligt och fint! synd bara att man sov bort halva dagen... Fast vi hann iallafall ta en promenad (jag & frida) och nu kom jag just hem från solet. trevligt trevligt...

Igår var ju också trevligt. Vid halv elva trallade jag ner till frida och väkte henne och vi tog en prommis i spåret på rocklunda. ca 7 km blev det denna gång. När vi återvände till fridas place tog vi fram bikinisarna och bubblade och bastade men ansiktsmasker och hårinpackningar. det var riktigt skönt :) sen kollade vi på walk the line och drack jordgubbs-smoothie (har inte sett den filmen förut men måste säga att jag tyckte den var väldigt bra!) efter det gav vi oss iväg till ica ettan för att köpa bagels. tyvärr så fanns det inga bagels så vi köpte chocolate ship cookies, oreos och marshmallow fluff istället ;) riktigt amerikanska blev vi :D

Altså jag längtar nåt sjukt till sommaren! tror jag kommer avlida snart :P

Jag vill ha ett par gladiator sandaler :P ashley tisdale har ett par jätte snygga, sånna skulle jag vilja ha! :)
Anyways, nu ska jag nog ta mig en dusch och kanske glo på någon film eller så..
Laterrrrr!;)

Inga kommentarer: