lördag 22 mars 2008

glad påsk

jaha då sitter man här igen då.. har nyss kommit hem från mormor där typ hela släkten på mammas sida var:P det var trevligt :) fick 50 spänn av mormor och trosor av mamma, haha. istället för påskägg.

får se om det blir sola imorn igen då, frida har ju fått för sig att hon ska kräkas och grejer. dumma unge:P
just nu sitter jag och glor lite på mtv, har inget annat för mig. tror jag ska sova snart, vaknade typ halv åtta imorse av att jag la mig på tvdosan så tvn slogs på. bra jobbat!
jag vill ha sommar nu! skit trött på det här vädret, jävla snö. kallt som fan är det också, det ska ju vara vår nu.
jag är helt sjukt sugen på att kolla på nån bra film, tror inte jag har någon dock. har nåra filmer på datorn som jag vill kolla på men den är hos pappa (sitter på mammas för tillfället)
jaja, tror jag ska lägga mig i soffan och kolla mtv tills jag somnar nu;P ha en trevlig kväll!
Godnatttt :)

Nedräkningar:
Sommarlov 74 dagar
Peace & Love 92 dagar
Usa 118 dagar

1 kommentar:

fridajackson sa...

alltså det låter ju som jag är värsta bulimi-ungen ! haha. "frida har fått för sig att hon ska kräkas" det var faktiskt inte med flit :( buhu