onsdag 19 mars 2008

Sköööönt!

Helt sjukt skön den här veckan är. Vanlig dag i måndags, sen tisdag onsdag och torsdag har vi resursdagar, vilket innebär att vi få jobba ifatt med allt vi ligger efter i. Och är man klar med allt får man vara ledig. Och jag blev klar idag så jag får vara ledig imorgon :D 11 eller 12 dagars lov nu då... är inte säker om vi har studiedag måndagen efter lovet? får kolla upp det:P
Det ska iallafall bli riktigt skönt att vila upp sig nu. Jag och Frida ska träna massa, sola och ha spa-dag på lovet har vi bestämt :)
Ja min mobil har gått sönder, ser typ ingenting på skärmen. Yes! Måste försöka skaffa mig en ny, kan inte skicka sms eller läsa sms eftersom jag inte ser nåt, och jag klarar mig inte utan sms!:P Men men... så går det när man inte är försiktig med grejerna (nu låter jag som min pappa).
Åh det finns så sjukt mycket grejer som jag vill ha från H&Ms hemsida! Har hittat grejer för typ 5000:- som jag vill ha, too bad att man inte har några pengar då :( Det var speciellt en klänning, gul, som var jätte söt. Men den fanns inte ens i min storlek så den kan man ju glömma:P
Känns iallafall skönt att ha kommit igång med träning och så nu, inte bra med datorer.
Förrästen så har man fortfarande inte fått marsbrevet från EF, nu börjar jag bli lite fundersam. Men aja... Btw så är den endast 121 dagar kvar tills jag ger mig iväg, håller på att dö av längtan! 121 dagar är inte så jätte mycket, Men det är fortfarande 121 dagar för mycket! men tiden går fort så jag ska väl klara mig :)
Jaja, ska väl ta ut lite disk och sen börja fixa med mat.. Sen ska jag och Jessica ut och gå, duktiga oss!
Later!;)

1 kommentar:

fridajackson sa...

17 eller 18 dagars lov för mig då (h)
men seriöst, jag dör snart ! 121 dagar känns ändå jättemycket ! och varför är marsbrevet så segt !?