måndag 24 mars 2008

måndag

har nyss kommit hem, har vart på media markt, hemma-affär-prylen och pizza hut med tha family. trevligt trevligt :)
just nu väntar jag på att frida ska ringa så vi kan gå och sola om vi hinner, sen vid åtta blir det friskis. yay!
jag hatar det här vädret, det suger! varför kan det inte bara blir varmt och sommar nuuuu?
måste påpeka att det väldigt snart är sommarlov, bara typ två månader kvar faktiskt. helt sjukt skönt!
måste jobba på som tusan sista tiden nu, både i skolan och med träning. vore ju sorgligt om jag skulle på ig i något så jag inte fick åka till usa! men det behöver jag nog inte oroa mig för, så dålig är jag inte :P
är sjukt shopping sugen just nu! hittar så hilma mycket grejer på internet så man nästan måste råna en bank.
ajaaaa... nu ska jag fortsätta drömma att jag hade massa pengar så jag kan shoppa :)
Laterrrrrr! ;)

Inga kommentarer: