söndag 2 mars 2008

Värdfamilj

Kom nyss på att jag inte skrivit om min värdfamilj än så jag tänkte göra det;P För någon månad sen fick jag min värdfamilj :) Ovanligt tidigt tror jag faktiskt eftersom att vissa inte ens har fått någon delstat än. Kristina (min kontakt-person på EF) ringde till mig och frågade om det var okej eftersom det var en dubbelplacering, och det tyckte jag såklart ;) Så jag ska bo med Rob och Candy Harvey, deras 6 åriga son Robby och Cecilie från norge, i Las Vegas och gå på Spring Valley High School.
Jag har mailat lite med dom och vet att dom har en hund, två katter och en pool ;D Dom verkar iallafall jätte trevliga och jag håller på att längta ihjäl mig!
Aja nu ska jag gå och laga mat... Skriver kanske mer någon annan dag.
later ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH VAD ROLIGT: AVIS! Jag har inte fått min värdfamilj ännu. Hoppas på det snart dock. Ska på explorica möte på söndag. Och ja, hoppas jag får det snart i alla fall! Har du inga bilder på huset du ska bo i? Hade varit kul att se!