torsdag 27 mars 2008

stan

jaha då var man hemma då. var riktigt fint väder idag, och varmt också! så jag och jessica gick net på stan och strosade omkring lite. sen blev det lunch på spicy hot och sen lite mer stros :) mycket trevligt. och senare blir det yoga på friskis med frida..
lovet börjar närma sig sitt slut, vilket är mycket sorgligt. men det betyder ioförsig att det är närmare sommaren så dett kanske inte är allt för dåligt iallafall :) nu är det endast 69 dagar kvar till sommarlovet, men ännu viktigare 113 dagar tills jag drar till ef-camp i usa :D wååw. börjar bli dags att packa snart, haha.
aja, Lateeerrr! ;)

1 kommentar:

fridajackson sa...

din nörd . hihi . men jag kan nog inte yoga idag , är ännu mer sjuk . du ska höra mig , låter som en jävla slemmaskin och jag hostar varannan minut (not a pretty sight)