lördag 29 mars 2008

tråååk

idag har vart en riktigt seg dag:P bara setat vid datorn. vääääldigt tråkigt måste jag ju säga, men vad ska man göra när alla är borta?
har börjat känna av mina axlar och nacke igen, dom gör ont. tecken på att jag setat vid datorn för mycket och rört mig förlite. brukar ha det väldigt ofta när det är skola men nu på lovet har jag rört på mig rätt mycket så jag har inte kännt av nåt alls men så nu dom sista 2-3 dagarna har jag suttit för mycket här igen så då kommer det tillbaka sörrni.
ja imorgon är det sista dagen på lovet. sorgligt men sant... men åandra sidan så är det bara ca en månad kvar tills valborg och fyra dagar efter det så fyller jag 17 :D och då är det bara en månad kvar tills skolan slutar. kommer gå supersnabbt sista tiden nu :)
imorn ska vi och hälsa på mattias :) han skulle ha melissa också tror jag så det är alltid trevligt att träffa dom ^^ sen ska jag till mamma också, det blir bra då har jag någon att gå med nu när frida är i trysil.
nån som hade ström-lös timme förrästen? vi hade! nästan iallafall, pappa och anneli hade en lampa på tror jag så dom kunde läsa:P
men nu ska vi se om jag hittar nåt bra på tv eller kanske nån film (ovanligt!)
Laterrrrrrr!;)

Inga kommentarer: