tisdag 4 mars 2008

Placering

Pratade med Ef nyss, eller mamma pratade med dom, Kristina ska ringa mig imorgon. Iallafall så var det tydligen något strul eller nåt med min placering. Ska bo i den familjen jag fick och så men dom fick inte placera mig förrän jag hade blivit inskriven på skolan och det var jag inte än. Förstog inte riktigt vad mamma sa men som sagt så skulle Kristina ringa mig imorgon och förklara så vi får väl se... Blev faktiskt lite orolig när jag gick in på min Ef-sida idag och min familj och det var borta, men det här förklarar ju saken då :P
Hon sa också att när man skulle söka visum så fick inte föräldrarna följa med in på ambassaden, bara den som ska söka visumet, tur säger jag bara att frida också ska söka visum. Hade inte vågat gå in där själv! :P haha
Jaja det var väl allt för nu, skriver kanske lite mer sen när jag har pratat med Kristina eller nåt.
Later! ;)

Inga kommentarer: