fredag 18 juli 2008

1 day...

eller kanske snarare typ 20 timmar... unbelieveable. trodde aldrig att den här dagen skulle komma. har inte vart nå nervös alls knappt men nu tror jag det börjar komma. eller det kan vara hunger också, vet inte riktigt.
var ju ute hos mormor igår också med släkten. det var riktigt trevligt. fick lite pengar också:D typ 78 dollar.. inte helt fel:)
får se om det här blir det sista inlägget.. troligtvis inte. kommer nog uppdatera inatt en gång innan vi far iväg till arlanda. sen ska jag väl försöka uppdatera så mycket som möjligt där borta också, bara jag får tag på en dator. nåt sätt ska jag nog hitta så att jag kan hålla er uppdaterade om vad jag pysslar med.
oooch, jag är klar med min packning! utom handbagaget men det fixar man ju precis innan man åker. det fick bli två väskor ändå, billigare än övervikt så. nu har jag en enorm svart och en liten röd.. kan tänka mig att jag kommer se rätt kul ut när jag går med en skitstor svart väska, en liten röd och så den fula knallblåa ef-väskan som handbagage, men det får man stå ut med:P
nu ska jag göra mig iordning lite, vi ska till farmor och farfar och grilla. so long!

Inga kommentarer: