måndag 28 juli 2008

strandennnn

ja idag har vi da varit pa stranden. det var trevligt :) vi solade och badade och hyrde kajak som vi paddlade ut med, det var riktigt kul :D. sen satt vi och kollade pa volleyboll, typ teachers & returnees vs. students... har ingen aning om vilka som vann dock.
nar vi kom hem bytte vi om och traskade ner till den lilla "staden" och at kina ^^
nu ska vi ner till vise center och spela board games sa vi kan fa lite signaturer pa kortet, behover typ tva till eller nat sant..
justja! imorn ska det komma en hypnotisor hit tror jag, LATT att jag ska bli hypnotiserad! fan va coolt :D
har bestamt ocksa att jag ska sluta lasa allas bloggas osv tills vintern.. eller atminstone till skolan borjar. (ska speciellt inte lasa om nar zara & sandra har vart pa storsjoyran! jag ar avundsjuk!) det far mig bara att langta hem nar jag ser allt kul ni gor hemma o sa.. men sen nar det blir vinter sa kan jag kanske lasa for da suger sverige, muhaha. men for now, now more blogs
LATER

1 kommentar:

Anonym sa...

men dissa råååååååå
miss ya!