onsdag 23 juli 2008

untitled

inne igen =) det blir liksom att man smiter in en stund dom har sma luckorna man har typ mellan frukost och class eller pa lunchen eller nat :P
var ju och kollade pa nar smakillarna spelade hockey igar :) dom ar sa sota! haha sen skulle vi spela volleyboll men det regnade for mycket sa varan match blev installd. och efter det gick vi och kollade pa film, twister. den var helt okej men jag var sa jaaaavla trott. satt typ och halvsov hela filmen :P och anda var klockan bara typ 9-10... helt sjukt. ioforsig sa kliver man ju upp typ 6 varje dag men anda..
och frida din laxa fran mig ar foljade: 1. svara pa mitt mail dumma unge! 2. var inne pa msn 24/7 sa att nar jag loggar in ar du online! och nej tyvarr jag kan inte smsa for det finns ingen mottagning pa det har stallet :P hehe
hors o syns! pusselipuss

3 kommentarer:

Anonym sa...

men jag visste inte att du ahr skickat mejl , får kolla de nu hihi :D

Anonym sa...

jag antar att du inte vet vilket datum du kommer hem än ..? hihi (a)

Anonym sa...

bra madde att du skriver! ska kolla varje dag ;p kul o läsa från USA!