lördag 26 juli 2008

commando & boston

i torsdags var jag pa commando hiking, det var sa hiiiiiimmla kul! man gick bakom "ledaren" eller vad man sager och nar han ropade go! sa skulle man kasta sig in i buskarna eller vad som helst och gomma sig pa tex 8 sekunder.. det var sjukt skoj iaf :)
sen igar da sa var vi ju i boston :D det var ocksa kul :D vi kom dit och gick omkring i lite affarer, at lunch pa hard rock cafe sen icecoffe till efterratt pa starbucks... jag kopte tva linnen, ett par mjukisar och en langarmad tshirt pa h&m sen gick vi till dunkin' donuts och drack iste :P maste bara saga ocksa att nar man ska kopa dricka har, rakna inte med en liten! min kompis skulle ha en mellan cola (som for ovrigt kosta typ 10 spann) och den var minst lika stor som en stor cola ar i sverige... sen kopte jag en boston-tshirt ocksa, och en starbucks mugg till frida (som jag ska skicka nar post kontoret oppnar pa mandag sa hall utkik i brevladan :D)
imorgon ska vi till the beach :P ska bli harligt.. ska till the mall idag sa att jag kan kopa ett badlakan for jag vet inte om man far ta med sig handdukarna harifran.. dessutom sa ar dom sa sma sa. sen ska jag kopa solskyddsfaktor ocksa..
ja det var nog allt for denna gang, orkar inte skriva mer..
Efterlyses! ett bra engelskt ord for orka! kan inte hitta nat.. typ - you wanna come to the snackbar? - no i dont ork.. uuh?

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha du skulle sett mitt face när du skickade sms att du hade köpt muggen :D ja blev så glad , tihi .
du kan alltid säga "no , im too lazy" för de är sant iaf :D haha

Anonym sa...

p.s. ja saknar dig

Anonym sa...

Värt att handla på h&m när det finns massor med nya affärer där du är nu. Fy!