onsdag 30 juli 2008

flygtider & olympic parade

idag fick vi vara flygtider till nar vi ska aka har ifran... jag kommer flyga Boston - Los Angeles, Los Angeles - Las Vegas... har dock inte hittat nagon som ska flyga samma som mig an men jag hoppas jag gor det for jag vill verkligen inte flyga sjalv! sarskillt inte nar jag maste byta flyg o sant.
senare i eftermiddag har vi olymic-parade o volleyboll game plus att ef-manniskorna fran boston ar har ocksa sa vi ska fa traffa dom ocksa. vi satt och snackade med nagra av dom during lunch och dom verkade trevliga :)
baseball matchen igar var rolig. kanske inte sjalva matchen for den var bara lang och handelselos men vi hade kul anda dar vi stog och skrek och viftade med vara fingrar =)
nu ska jag sluta, det ar sa ackligt varmt har inne sa jag maste ut!
seeeeyah!

1 kommentar:

Anonym sa...

Maaaaaadde, vart är bilderna alla vill se!?