torsdag 24 juli 2008

i love america!

allt ar sa billigt har! var pa the mall igar. jag kopte tva par orhangen, tva armband och hogtalare till mig ipod, allt gick pa typ 22 dollar som ar ungefar 130 spann :) sen maste jag ju bara saga ocksa att hannah montana ar oooooverallt har! hon finns pa armband, halsband, harband, ringar, balten, klader, pyamaser, lappglans, vattenflaskor, lunchlador, vaskor, lakan, kuddar, overkast, afficher, cdskivor, you name it! det var liksom vart man an vande sig sa sag man hannah montana.
idag ska jag da troligtvis till the mall igen eftersom att jag inte kopte det som jag egentligen skulle kopa igar, dvs schampoo, balsam och en borste.. var for upptagen med att springa omkring och ooo-a at alla priser haha.
imorn ar det boston! ser verkligen fram emot det :d vi ska fa besoka harvard ocksa, det ska bli ratt coolt. tror nog att jag ska kopa en harvard troja =)
justja igar efter vi hade kollat pa film sa skulle vi ga tillbaka till vara rum sa halkade jag i trappen och ramlade hahaha. som tur var var det inte sa manga dar, bara jag malin och en till kille som vi inte kande. tror dock att han knappt kunde halla sig for garv for han kollade pa mig och gick snabbt darifran. you cant blame him though! sen imorse nar jag duschade fick jag shampoo i ogat!
vadret ar bara regn fortfarande, det ar nonstop.. i princip aldrig ens uppehall. hoppas att det inte regnar imorn bara.
maste bara saga en till sak innan jag drar; jag alskar frukosten har! massa melon, mmm.
godbaaj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Upplagd av madelen.n klockan 13:37 fan va cool du e då ;)hihi
jävla klant du har blivit :D hahah fett kul ! här är det asbra väder , typ 30grader i skuggan vare idag tihi. tyvärr så sover ja ju bort hela dagen haha.
fortsätt uppdatera , i love your american life :)