måndag 21 juli 2008

Norwich

WOHO! jag uppdaterar!
jag ar just nu pa Norwich university, det ar jattefint har! typ massa berg med skog pa och sant.. Jag delar rum med tva tyskar och det ar synd for dom snackar typ bara tyska med varandra, men det ar ju synd for dom for da kommer dom losa varan competition harry potter-style som vi har.. man ska samla poang till sin class genom att prata engelska och man forlorar om man pratar hemsprak och den class som vinner far aka till the ben&jerry's factory (typ OMG!:D haha)
pa fredag ar det boston som galler. woho! funderar pa att kopa en mobil da, en amerikan som vi snackade med sa att man kunde hitta en mobil for typ 30 dollar, vilket ar ungerar 180 spann :O billigt ja. och jag menar hans kosta typ 30 o da var det anda en walkmann... vi far se.
och sa maten... vad ska man saga? pizza, hamburgare varje dag. glass till alla maltider inkl. frukost. och godiset har, thank god for swedish candy det sager jag bara. det amerikanska smakar iiiinte bra.. visst det finns vissa saker som ar helt okej men inget som man typ mmmm.
det ar ratt mycke som hander har, boston fredag (som jag sa) the beach pa sondag, typ baseball game nan dag nasta vecka, kommer inte ihag vilken, sen nan javla magicshow och talentshow o sant.. sen are ju aktiviteter varje eftermiddag ocksa, typ the mall, simning, football, vandra i bergen o sana saker... tror de kan bli skoj :)
nu orkar jag inte skriva mer men jag kommer sakert sitta nat mer vid datorn under dom har veckorna :)
jag saknar alla hemmmmmaaa!!!!!
PUSS

5 kommentarer:

Anonym sa...

ååh , det verkar jättekul ju :) jag saknar dig som fan redan ! jag tror ja ska börja räkna ner tills den dagen du kommer hem hihi

Anonym sa...

Asså, jävlar i helvete... oh...B-Ben & Jerry's factory...mmm

Anonym sa...

lyyyxunge :D

Anonym sa...

hoppas du har det bra:(

Anonym sa...

Fyfan du verkar reda ha skiiitkul!! Hörde att du hade vart inne o skrivit på msn också. Fan att jag missade! Hoppas du loggar in snart igen och håll oss uppdaterade här ;) Tycker faktiskt att du ska skaffa en egen dator så det liksom inte blir ett problem att du inte har en dator. Eller är det din egen du skriver ifrån nu? AJA :D Fortsätt att ha så jäävla kul!