tisdag 10 juni 2008

ambassaden

ja idag var jag ju då en sväng till stockholm för att besöka den amerikanska ambassaden för att få ett visum. började med att man fick stå utanför och vänta i hundra år (en timme) för att sedan gå igenom nån jävla säkerhet som påminnde om en flygplats med röntkengrej för väskan och meralldetektor som man fick gå igenom. väl där inne så fick man lämna sina papper och sen sitta och vänta ytterligare en timme innan man fick gå fram och lämna sina fingeravtryck, få ett papper och sen gå. kändes inte helt värt men... amerikaner. efter det gick jag och mamma på stan en stund och åt lunch innan vi tog tåget hem igen.
när jag kom hem tog jag bara det lungt och nu på kvällen kollade jag såklart på fotbollen :D
imorn blire giddefestivalen :) ska bli trevligt att se alla igen.
men nu äre dags för säng+tv.
Mors!

Inga kommentarer: