lördag 21 juni 2008

bonjour

igår var det midsommar. den spenderades med mamma, bara ta det lungt med lite god mat ute hos mormor. var fortfarande inte helt kry så det var skönt :) har fan vart sjuk hela veckan! det inte ej kul. jag vill hinna göra saker!
idag är det beccas födelsedag också så grattis till henne. i vilket fall så var vi på bio hon och jag. vi såg premiären av sex and the city. ja den är asbra!:D när vi kom hem spelade vi lite kort och med andra ord med jessica och sara sen åt vi och nu sitter jag här... ska försöka hitta på något. kanske ska spela lite guitar hero? aa vi får se
justja! jag ska lära mig franska! det är ett av mina nya livs-mål, att lära mig flytande franska. ska läsa nyabörjarkurs i usa har jag bestämt. så vi får se hur det går, jag ska hålla er uppdaterade.
au revoir!

Inga kommentarer: