torsdag 5 juni 2008

sommarlov!

jaha då har man sommarlov då. känns riktigt skönt att inte behöve tänka på skola på ett tag :)
igår var det ju då avslutning. började i klassrummet med lite prat bara sen käkade vi mat på terassen. typ fläskfile eller nåt med potatisgratäng och chokladkaka till efterrätt. efter käket gick jag, jessika, ellie, julia och simone och satte oss i vasaparken. vid fem mötte jag zara på tågstationen och vi tog busses hem till mig en snabbis så jag kunde byta om. efter det drog vi till löga och var där typ hela kvällen. förutom en sväng till vallby och tillbaka :P träffade lite folk och så.. det var trevligt =)
idag mötte jag frida på stan, vi köpte glass och kollade på studenter.
nej, nu har jag setat och skrivit det här i typ en halvtimme för jag är så distraherad :P
mors!

Inga kommentarer: