söndag 8 juni 2008

igår var jag först ner på stan en sväng med jessica och becca, sen åkte jag och mamma till sjukhuset och hälsade på morfar en stund och på kvällen drog jag till bjurhovda med frida. fick ju även cykla med henne till vasa innan jag drog hem så hon inte skulle dö. undrar hur många gånger jag sa till henne att hon måste hålla i styret med båda händerna:P haha.
imorse blev jag väkt vid tolv av att frida kom hit. vi drog och badade och köpte glass och sen drog vi hem igen. ska väl nog kanske över till henne ikväll också och kolla på fotboll.
har i princip hela veckan uppbokad nu... tisdag stockholm, onsdag giddefestivalen, torsdag-fredag hultsfred. fatta hur mycket jag längtar till hultsfred, helt sjukt :D
nu ska jag tvinga jessica att vi ska köpa tunnbrödsrulle, mm.
ciao

Inga kommentarer: