söndag 1 juni 2008

heeelg.

det har faktiskt varit en riktigt bra helg :) fredagen blev bara ta det lungt, åkte till frida efter skolan och åt där och så sen senare på kvällen drog vi hem till nicko en stund och sen ut lite och så.
lördagen så åkte vi och badade på dagen, hur härligt väder som helst. sen drog jag hem och fixade mig och på kvällen blev det party. hur mycket folk som helst var det. bl a nåra sagoprinsar och massa folk från blåsboskolan. blev trevligt faktisk, jag fick till och med simone att dansa :D mwahaha. pratades ju lite om en klassfest med 6b, får se om det blir nåt av det. vore kul faktiskt :)
nu har jag nyss kollat på green street hooligans (och charlie hunnam som är med i den är verkligen huuuur snygg som helst!)
vilket fall så ska jag göra mig iordning nu, ska till hälla med mor min.
smell'ya later!

Inga kommentarer: