måndag 2 juni 2008

please kill me.

dagen började ju inte perfekt direkt. vaknar av ett sms och tänkter vem fan äre som väcker mig? :O kommer sedan på shit jag har ju skola idag! vad fan är klockan??? jamen sedär den är tjugo i elva och jag börjar kvart i nio, super duper. gör mig iordning på typ tio minuter och är i skolan ca 5 över elva. Får lunch sen vid tolv så det blev en kort estet lektion för mig idag. lunch, kort svenska sen tog jag en sväng på stan med sandra. när hon drog hem mötte jag upp med becca istället och vi tog en sväng till hamnen och åt glass. efter ett tag kom även sandra och co. sen drog vi hem. jag följde med hem till pappa eftersom jag måste lägga över alla mina grejer från datorn, måste lämna in den imorn. men då är det ju så finurligt att pappsen inte kommer hem förrän ca elva ikväll. plus att min älskade dator är död! fråga mig inte hur för jag har verkligen för mig att jag satte den i väntläge innan jag drog men tydligen inte då. nu så sitter jag vid min stationära som är huuur seg som helst. vill slå sönder den men då har jag ingen dator alls... funderar på att cykla hem till mamma och stanna på vägen och köpa cd-skivor att lägga in grejerna på istället. vet inte om jag orkar vänta till elva plus att då har jag alla grejerna själv. lutar åt det just nu. jaja vi får väl se.
bye for now.

Inga kommentarer: