fredag 27 juni 2008

stan

ja idag tog jag en runda på stan med mamma. shopping och spicy hot är ju aldrig fel :)

köpte iallafall några tshirtar, ett par mjukisar, två par skor och presenter till värdfamiljen som jag ska bo hos. dom ska få en liten bok "sweden in pictures", en kortlek med massa bilder på sverige (som också den så passande råkade heta sweden in pictures) sen ska jag köpa såna där snöbollar, ljuslyktor från kosta boda och svenskt godis=) det blir nog brabra.
som jag sa tidigare så slutade ju min kära mobil att fungera så pappa lånade en gammal sony ericsson från en jobbarkompis eller nåt. det är den segaste mobilen jag vart med om. men den går väl an för tillfället iallafall.. kan ju åtminstone smsa. 
han hade tydligen köpt en resväska också. eller ska. har ingen aning om vilken färg det är men den skulle iallfall vara större än den andra, sen får vi väl hålla tummarna för att den inte är snorgrön.
jani min vänner. den 19 juli kl. 06.40 är det dags för avfärd. har väl inte fått helt bekräftat att just jag ska åka då men jag misstänker det eftersom alla andra som ska åka från stockholm och ska på camp åker då. det blir till att kliva upp tidigt, om jag ens kommer kunna somna överhuvudtaget, känns tveksamt.
nej nu är jag törstig.
so long suckers!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag undrar vart du köpt den där kortleken. är det nånstans i stockholm?