söndag 29 juni 2008

det drar ihop sig...

känns som att jag har rätt lite tid på mig att göra allt som måste göras... den här veckan blir det kvar tre dagar efter man räknat bort stan imorgon, morfars begravning på fredag sen blire väl säkert power meet i helgen... och på dom tre dagarna ska jag hinna rensa klart mitt rum hos mamma och förhoppningsvis träffa nåra och säga hejdå.. veckan efter det ska jag till stockholm med frida och hennes familj. får se, blir nog så tyvärr att jag måste korta av den trippen eftersom jag som sagt har lite att göra. måste rensa ur mitt rum hos pappa också och packa, sen ska jag ju till hålornas håla hallsta och hälsa på zara och sandra... veckan efter det är THE week. på natten mellan fredag och lördag åker jag. torsdagen har mamma reserverat för avskeds grillning med hennes sida av släkten ute hos mormor och fredagen blir väl sista minuten packning, kolla packningen, dö av nervositet, kolla packningen igen och dö lite till. ska väl även försöka ta som sista farvälen av alla den veckan. ojojoj, det blir inte mycket ro dom här sista tre veckorna. men det ska man väl fixa :)

ikväll kommer iallfall, troligtvis, frida hit och vi ska köra harry potter maraton :D hahah nu ska jag ta en mig en tupplur tror jag faktiskt, lyssnsa på lite musico...
ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh madde, kan inte ens tänka mig ett år utan vår humor :(