torsdag 19 juni 2008

hjälp!

ursäkta om jag är tjatig med... det är en jävla månad kvar tills jag drar! en månad! och det är hur mycket som helst man ska hinna med innan dess. packa (inför ett år, känns som att man inte gör det kvällen före), rensa ur båda mina rum, fixa nåt jävla albumgrejs, träffa alla så man kan säga hejdå sen vill man ju ha lite fritid också... okej det kanske inte låter så mycket men jag börjar faktiskt få lite panik! sen det här med resväska också.. jag som hade räknat med att jag skulle få min fina rosa väska, men icke då! nu försöker pappa & anneli tvinga på mig deras fula väskjävel. inte nog med att den är liten, den är typ ljus gul-grön också. ful som stryk! jag hoppas och ber att dom ska ta sitt förnuft till fånga och köpa en väska till mig som jag faktiskt kan få plats med lite mer än en tröja i (okej riktigt så liten kanske den inte är men ni fattar).
fick en digitalkamera av farmor och farfar igår också så nu ska jag ta bilder på allt och alla innan jag åker.
nu måste jag hjälpa till med disken sen ska jag äta.
ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh! jag är avundsjuk på att du ska åka till Vegas nu! Jag har varit hemma i två dagar nu, och jag saknar fortfarande staden!! Läste att du hamnat hos laurie också :) Kul! Hälsa från mig! hehe. Hoppas att du får ett lika bra år som jag hade!!! :)

Vegas for life <3